środa, 8 lipca 2009

Powrót

Dawno Mnie tutaj nie było...
Nie wiem co się dzieje..
;/

Moje dziecko,

Musisz zrozumieć, co oznacza słowo łaska. Łaska to Ja ofiarujący ci więcej, niż na to zasługujesz. To Ja dający ci trochę przestrzeni.

Niektórzy myślą, że bycie Mi posłusznym to jak przejście po linie nad wodospadem Niagara. Jedna pomyłka - jeden błędny ruch - i spada się na zawsze. Oni to wszystko pokręcili. Ja zbudowałem ci autostradę nad Niagarą. Pewnie, że popełniasz błędy, ale nigdy nie wypadniesz z pola Mojej łaski. Jak w ogóle miałbyś nauczyć się iść prosto, jeśli Ja strącałbym cię za każdą najmniejszą najmniejszą pomyłkę? Uwierz Mi. Ja taki nie jestem.

Gdy zrobisz coś źle, po prostu poproś Mnie o przebaczenie, podnieś się i próbuj od nowa. Ja jestem dla ciebie, nie przeciwko tobie.

Ten, Który Przebacza,
Bóg



Zaufajmy mu...

Dzis już wiem, ze nikt nie jest tak warty zaufania jak On...

4 komentarze:

:) pisze...

Dawno Cię nie było - ale ktoś co dzien sprawdza, czy nie pojawiła się nocia :)

www.wbrewszystkiemu.blog.onet.pl pisze...

Witaj!
Nie wiem, ale coś mi dziś kazało, żeby zobaczyć na twoj blog. Dziękuję Ci Aga za tą notkę, nawet nie wiesz jak bardzo mi pomogła :***

Aga. pisze...

ciekawe kto to taki co dzień sprawdza czy nie pojawiła sie nocia ;p ?

Pozdrawiam ;]

Agnieszka pisze...

Bo łaska to taki dar darmo dany każdemu z nas, tylko że nie wszyscy go przyjmują. Pozdrawiam cieplutko w Panu... :-)