wtorek, 24 marca 2009

Czasami po prostu brakuje sił...
Brakuje tej dłoni- która powinna być a nie ma jej...
Brakuje Tych oczu pełnych nadziei...

Jeżeli dasz mi jeszcze trochę siły obiecuje, ze spróbuje powstać...
..albo nie nie obiecuje bo co stanie się jak nie powstanę.. [?]

W swe ramiona Mnie weź!!
Mocą krzyża dodaj sił!!!

To przemijanie ma sens ma sens ma sens ma sens.... ile razy jeszcze to powtórzę zanim uwierzę...

Szanuj Oddech , Bo Bogiem Oddychasz . . .
Mam nadzieje, że znów poczuje, że oddycham Tobą Panie!!!

4 komentarze:

sylwia pisze...

dłoń jest, zawsze Cię trzyma i prowadzi, tylko czasem po prostu takie zwykłe, przyziemne sprawy biorą góre nad tym, co naprawdę ważne. tak już jest i to nic strasznego, jeśli już zdasz sobie z tego sprawe to znów poczujesz tę dłoń ;) ( nie wiem czy zrozumiałaś o co mi chodzi ale mam nadzieje ze tak bo jakos nie umiem dobrze dobrać w słowa tego co chce Ci przekazać :D )
tak czy siak BÓG CIĘ KOCHA!!! zawsze zawsze zawsze, nawet jak o tym zapominasz :) ale ja też Kocham bardzo :) i wierze w Ciebie, wiem że dasz rade, bo jak nie Ty to niby kto?? :)
pozdrawiam Kochana i.... jedziesz na SMAP??? buzi:*:*:*:*

Anonimowy pisze...

"Szanuj Oddech , Bo Bogiem Oddychasz . . .
Mam nadzieje, że znów poczuje, że oddycham Tobą Panie!!! "

Wow...piękne...
Jakie budujące...:)
Cięzko jest..dokładnie czasem brakuje DŁONI, ale...Ona jest..tylko tak ciężko to dostrzec...ale idziemy dalej..
Krok za krokiem..aż do Domu.. :)
:*:*:*:*:*

Anonimowy pisze...

"Czasami po prostu brakuje sił...
Brakuje tej dłoni- która powinna być a nie ma jej...
Brakuje Tych oczu pełnych nadziei..."

Ludzie przychodzą i odchodzą, tak często zawodzą..., tak często ranią....
Tylko On jest zawsze. Nie mówi : Popraw się, a potem możesz przyjść do mnie.On zaprasza nas tu i teraz, teraz wyciąga ręce Swe.Tak często ich nie zauważamy...przechodząc obojętnie lub zajmując sie kolejną "bardzo ważną sprawą"...

Paolo pisze...

Niczego nie obiecujmy, abyśmy nie zawiedli Pana. Lepiej się Mu zawierzyć i oczekiwać jego miłości, niż skupiać się na własnych siłach i dążeniach.
Pozdrawiam!