wtorek, 20 stycznia 2009

moje zaufanie jak płynąca rzeka..:)

Daj Panie tyle siły..... by wytrwać...
Daj tyle wiary........... by uwierzyć...
Daj tyle zaufania....... by zaufać...

Daj taką drogę na której spotkam właściwych ludzi....
Daj niebieskie chmury....

Znajduję Ciebie w milczeniu
na przekór światu
na przekór mnie samej
przychodzisz wtedy
gdy zdesperowana
poddaję się całkowicie Tobie
Na to czekasz
gdy przygryzam do krwi wargi
myśląc że zgubiłam sens i cel swego życia
Ty przychodzisz z sercem na dłoni
mówiąc : ,,Oto jestem..."

Więc przyjdź teraz i bądź....


Dziękuje Wam, że jesteście <3<3

:):*:*:*:*:*:):):):):):*:*::*:*:*:*
Z pamiecią modlitwy

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

wiedziałem ze masz siłe:) A rekolekcje wiem jak bardzo ci zależało ale w końcu jak by ciebie nie bylo my byśmy tęsknili

Anonimowy pisze...

..;)

Anonimowy pisze...

Z niebieskim Ci do... oczu;)