niedziela, 12 października 2008

Każdy dzień upewnie mnie...

...Nikt nie zabierze Mi tego co mam w Tobie....

Dzisiaj Dzień Papieski.. Jan Paweł II pyta Cię... Czy pamiętasz o Mnie?
Co odpowiesz?
Nie bo nie mam czasu...?
Nie bo mam dużo nauki...?
Nie bo...?
W ten łatwy sposób tracimy najcenniejsze rzeczy... miłość przyjaźń.... Stajemy się obojętni.... tak po prostu...
A można jeszcze walczyć.... Jeszcze masz szanse... jeszcze tak....

Mamy wypłynąć na głębię, aby udać się w jakim kierunku? Odpowiedź jest jednoznaczna: aby spotkać się z człowiekiem, niezgłębioną tajemnicą i przemierzać ogromny ocean, jakim jest cała ludzkość.

Ps. Bardzo prosze o modlitwę za Moją mame.... Prosze..

4 komentarze:

Ola pisze...

Hm .
Papież Jan Paweł II . Największy przyjaciel młodych .

PAMIĘTAMY ! [*]


trwam w modlitwie :*

sylwia pisze...

pamiętam... ;*
JESTEM. zawsze dla Ciebie.

Anonimowy pisze...

Mądra z Ciebie dziewczynka- idź śmiało przez życie, byś nie zbłądziła na żadnym skrzyżowaniu!

Pamiętam.
Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

Dziękuje za pocieszenie pewnie,ze dadamy radę;)
U mnie juz lepiej niż było ;))
przynajmniej tochę ...zdalam sobie z wielu rzeczy sprawe i staram sie jakos zyc ;))


3maj sie cieplutko;**