niedziela, 16 listopada 2008

Urodzinowo:D

Dzisiaj jest u mnie urodzinowo:D
Starzeje się:)))
No cóż:)))
Wspaniałą rzeczą jest to, że ogrom ludzi składa mi życzenia takie ciepłe i szczere!!! Że pamiętają...
Ci na których liczyłam chyba zapomnieli...:((((( Ech...:(
Obojętność...;/
boli... ale cóż...
Co poradzę...??
Żyć bede ...
No cóż ciesze się tym co mam:D

W tym poście bardzo chciałabym podziękować Usi:D
Ona wie za co:D za to co wytłumaczyła mi... za to co mnie bolało a ona pomogła mi zrozumieć..:):):)
Reszta należy do mnie:))....
myślę, ze w końcu sobie jakoś poradzę:)))

W końcu zacznę żyć!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Uczę się grać na gitarze:D już miałam pierwsza lekcje:D... ale nie wiem czy z braku czasu nie będe zmuszona zrezygnować...

Damy rade:D

Post mało ciekawy.... Ale nie wiem co napisac:D:D

Kocham WAS!!!!!!!!!!!!!


Dziękuje Ci Panie za kolejny rok mojego życia.... za każdy upadek... za każda łze... za uśmiech.. za tych ludzi których kocham i za tych ludzi przez których cierpię...

Jezu jesteś Kochany:D:D:D

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ja również przyłączam się do życzeń i wierzę, że przez kolejny rok swojego życia będziesz podążała we właściwym kierunku.

Pozdrawiam i zapraszam:
www.na-sciezkach-pana.blog.onet.pl

Anonimowy pisze...

Wszystkiego najlepszego! :* Aby kolejny roczek Twojego życia był pięknaśny..no i przy Panu :* :*
Żebyś zawsze była szczęśliwa, uśmiechnięta, po prostu cieszyła się życiem :* I każdy problem pokonywała przy Panu :* no i oczywiście żebyś żyła NAM 100 lat :)
:*:*:*
P.S. Jak będziesz miała czas wejdź jutro na mojego bloga ;) Będzie notka :)Powiem tylko tyle, że notka będzie podobna do Twojej
noci :P

Buziolki ::*:*

Anonimowy pisze...

,,...każdy dzień który mija, przybliża nas do życia..."-to tak do tego starzenia się:);)

Anioł...nie masz za co dziękować;)cieszę się że mogłam choć troszeczkę pomóc:*pamiętaj...zawsze jestem

co do gry na gitarze-hmm... brak czasu nie powinien odrywać nas od marzeń...wiesz, nie musisz od razu rezygnować-przecież będą ferie, wakacje-czas, kiedy będzie można poświęcić troszkę czasu na grę:);)

Dziękuję Ci Panie....Ty wiesz za co:)

pozdrawiam i tuuuulę tak mocnio:*
dobrze że jesteś i dobrze że jest On...zawsze

Anonimowy pisze...

Wszystkie najlepszego Aguś:**