niedziela, 27 kwietnia 2008

Może czas zacząc żyć?;-)



Ludzie chyba sami nie wiedzą czego chcą....
Ja też już nie wiem...
.........................................................................................
Każdy z nas dąży do tego aby być ideałem...
Zamiast do tego aby być sobą...
Czemu?
Po co?
Dlaczego?
Widzisz w tym sens?
...................................................................................................
Bóg dał Ci tylko jedną szansę!!!
Drugiej nie dostaniesz...
Miej nadzieje!!!!
Nie poddawaj się...!
...................................................................................................
Dorośnij nie ma ideałów!!!
Zatrzymaj się...
Życie ucieka...
A MY coraz częściej sie w nim gubimy;-)
Możesz być tylko sobą...
;-)
Sięgaj gdzie wzrok nie sięga...

10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Taa, nie ma ideałów. I bardzo dobrze, bo świat byłby nudny...

Anonimowy pisze...

...życie...jest piękne...tylko my często nie potrafimy tego zauwazyć...natura ludzka jest taka, że widzimy tylko złe strony każdej sytuacji...jednak można to zmienić...racja-potrzeba trochę chęci, wysiłku, poświęcenia, odwagi...ale naprawdę warto...życie ma swoje kolory i ksztalty...ma swoje tajemnice...życie możemy wygrać tylko wtedy, gdy stawiamy sobie wymagania...życie to najpiekniejszy dar jaki otrzymaliśmy...uczmy innych sztuki życia...
pozdrawiam i tulę mocnio:*

Anonimowy pisze...

Piękne słowa... A cio do imprezki to suuuper hehe xD a jak tam nocka wam mineła hihi :P:P Pozdro ciumek :*:*

Anonimowy pisze...

Hehehehe mineła oj mineła....:PPP
Tylko, że nie spałyśmy:PP

Anonimowy pisze...

mozna było sie po takich wariatach spodziewać hehe :P

Anonimowy pisze...

ja staram się być sobą... wiem że idealna nie jestem anni niegdy nie byłam, ani tym bardziej nie będę...
Buśka ;*****
{szczesliwa--czasami}
Girlnh=*

Anonimowy pisze...

Ja.. hm.. nio może troszke hehe ale nie taki jak wy hihi :P

Kurczak paliwozerny pisze...

"sięgaj gdzie wzrok nie sięga" i trzymaj mnie za rękę, bym nie dał się grzechowi...

Kurczak paliwozerny pisze...

"sięgaj gdzie wzrok nie sięga" i chroń me serce od grzechu

Anonimowy pisze...

"tzw carpie diem... korzystaj poki moesz;] poki mozesz jeszcze byc soba.... pozdrawiam ;*" Angel z wspomnieniami