piątek, 9 maja 2008

Naiwna wiara? Dlaczego? Dam radę?


Ech.... Ten tydzień nie należał do najlepszych...
Najpierw pogrzeb dziadka mojej koleżanki...
Później znów....pogrzeb mojej koleżanki z klasy tatusia..
Ech....:(
Wierzę, że tak musiało być!!!!
Smutaśnie ale damy radę nie???
Tylko znów wszystko spada na mnie...
Bo....?
Dlaczego?
Nie wiem czy dam radę...
Ech.....
A w sobotę wszystko odreaguję:)
Będzie się działo:))))


PS. Dziękuję mojemu złotemu aniołkowi, ze był ze mną:))))) Oraz przyjaciółkom z klasy....:*:* One tez mi w tej misji pomogą... Mam nadzieje:* Buziam:*

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

ja napiszę tylko tyle-dasz radę! dasz rade, bo chcesz! chcesz-to najważniejsze!:* tulę mocno:) pamietam w modlitwie

Anonimowy pisze...

"dasz rade bo masz w sobie wiare. A to jest w tym wszystkim potrzebne. Jesli jestes dla kogos oparciem-nie zabieraj mu tego, gdyz wlasnie tego w owej chwili potrzebuje najbardziej. Pozdrawiam i caluje;*"

Anonimowy pisze...

Czasami wszystko sie nam wali. Ale trzeba iśc dalej!

sylwia pisze...

dasz rade. I Twoja nadzieja daje mi siłę. bo skoro Ty sobie poradzisz, to ja też muszę. dobrze, że jesteś :*