niedziela, 25 listopada 2007

Wszystko wraca do normy...


Cały dzien czekałam na dysko ktora miała byc zorganizowana w Kramarzówce ale nic z zabawy nie wyszło... Ale iiii tak sie swietnie bawiłam:):) teraz ucze sie z historii jutro mamy test:):):) Strasznie boli mnie głowa:( bo ciągle myślę o Tobie:):):), nie mam tyle silnej woli lub poprostu nie chce wyrzucić Cię z moich myśli:( AAAAAAAAA Wszystkiego najlepszego dla wszystkich Kasiulek
Jest w roku taki dzień, W którym smutki idą w cień, Więc z okazji tego dnia Posłuchaj co Ci życzę ja: Dużo zdrowia i radości, Szczęścia w życiu i miłości, Moc najpiękniejszych wrażeń I spełnienia wszystkich marzeń. dzisiaj wasze imieninki:):):):) Życzy Agusia:*:* Buziaki

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Hej:) Miło,że napisałaś na moim blogu.Fakt, czasami,żadko na nim pisze notki, ale to dlatego,że brak mi czasu.Fajnego masz bloga, sądze,że będę tutaj częściej wpadać, buźka-bezimienna

Aga. pisze...

Szkoda, że nie wiem kim jestes:) mam nadzieje, ze wkrotce sie przedstawisz:) serdecznie Cię pozdrawiam i dzięki pa

Anonimowy pisze...

he he to fajnie ze ci sie ulozylo:) tez mamy jutro test z histy

Anonimowy pisze...

dziekuje za komcia :*. Mam nadzieje ze bedziemy razem bawic na andzejkach hehe. To ty jestes suuuuuper :)