niedziela, 9 marca 2008

"Jeżeli Bóg z nami to Kto przeciwko nam''


Hmm...tyle się wydarzyło...
Myślę, że teraz jest czas abym skierowała swoją głowę w stronę dobra...
... odwróciła ją od dziejącego się zła...
Jak to mówi Paulinka(Usi) " Jeżeli Bóg z nami to Kto przeciwko nam''
V Niedziela Wielkiego Postu... pora uwierzyć i wyjść z grobu swoich nałogów...




PS...:)) Bardzo dziękuję s.anioł... za to bardzo ciepłe słowo, które do mnie skierowała:))))))))
Idziemy dalej...(mocno trzymam Twoją dłoń):))))))))))))))))
Tulę mocno!!!!!!!!:***

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Najlepiej jest odwrócić głowę i iść w stronę dobra.. tylko szkoda że nie zawsze się nam to udaje... [loovee]

Anonimowy pisze...

,,Idziemy do Boga nie drogą lecz milością"....dobro....jest go pełno wokolo a my i tak ciągle dostrzegamy zło....moze gdy wkoncu uśmiechniemy się do prostych spraw wszystko stanie się łatwiejsze:):):):):) a więc uśmiecham się do wszystkich i do wszystkiego:):):):):)
tulę mocnio mojego kochanego aniołka:)

Anonimowy pisze...

Super, że już jest lepiej. ;)))))
p.s. u mnie nowa część, zpraszam do czytania ! ;****

Anonimowy pisze...

No i tak trzymać! Wszystko będzie dobrze, bo zawsze jest!

sylwia pisze...

popieram Usi moją kochaną, Aniołki Wy moje-kocham Was!!! :*:*
musi być dobrze. Bóg to wie i czas najwyższy złapać Go za ręke. Bo z Nim jest po prostu łatwiej. no. :*

Anonimowy pisze...

Ciesze sie twoim szczesciem :** dobrze ze ci sie wszytsko układa :**

Anonimowy pisze...

Jesteś kochana. Dziękuję. Będę starała się być dla ciebie przykładę. Jesteś moją inspiracją. Agnieszko bądź tak dobra jak chleb. Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

kochanie, dobrze ze wszystko u Ciebie układa sie coraz lepiej.. mam nadzieje ze ten odwrót w strone dobra tez sie powiedzie.. 3mam kciuki i tule słoneczko:*