piątek, 15 lutego 2008

Przebaczenie... Lepsze jutro?


Przebaczenie jak wielką siłę ma to słowo...
To słowo zawiera w sobie tyle cierpienia... czasem nienawiści...
Czy trudno jest wybaczać?
Na pewno nie przychodzi to z łatwością...
... jak wybaczyć komuś kogo się kocha... kocha a w myślach nienawidzi...
Ja przebaczam! Dlaczego? Bo mniej boli...
Nadal boli ale mniej...
Ale dlaczego ludzie ranią... przyzwyczajają sie do wybaczenia...
A może czas zawalczyć!!! Zawalczyć i wygrać!!!
Wygrać walkę z szarą zakłamaną RZECZYWISTOŚCIĄ...
Obojętność kochanych przeze mnie osób bardzo mnie rani....
Wybaczam... bo to jest wielka moc a dla mnie to recepta na lepsze jutro!!!


Idę dalej... ze spuszczoną głową... Zaczynamy walkę z rzeczywistością...

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

"przebaczyc to nie znaczy zapomniec...... pamietaj o tym.... bo sztuka wybaczania jest bardzo trudna i bardzo szlachetna ale nie zawsze dobra ;*

Anonimowy pisze...

Przebaczyc czasem jest bardzo trudna.. ja pewnej osobie nigdy nie wybacze... za to że odebrała mi szczescie... Ale to nie o mnie powinnam tu mówic.. Nie mozna byc obojetnym na twoja miłośc gdyz jest ona wielka... I wiem jak czegos zabragniesz to dasz rade i zwyciezysz "szara" rzeczywistość...

Anonimowy pisze...

Droga Agnieszko!!!
Przebaczamy tym osobom na którym nam zależy i myślimy czasami naiwnie ze sie poprawia, czasem to robią czasem wręcz przeciwnie a wtedy bardziej nas serce boli mamy wyrzuty sumienia ze przebaczyliśmy tej osobie....

sylwia pisze...

jeśli idziesz ze spuszczoną głową, to znaczy że nie walczysz. walka nie polega na eliminowaniu przeciwnika. walka polega na tym, aby przeciwnik stawał się Twoim pomocnikiem. jeśli walczysz, to żyjesz, istniejesz. jeśli nie walczysz, pozostaje Ci tylko bierne 'być'. pamiętaj, że zawsze masz wybór. przebaczamy, bo kochamy. ale jeśli pamiętamy, to znak, że nie przebaczyliśmy. a najważniejsze, to przebaczyć samej sobie. więc wybór należy do Ciebie.

Anonimowy pisze...

Przebaczać trzeba każdemu... nawet wrogowi... Przebaczać powinien każdy człowiek... Bo tak jak my przebaczamy innym tak Bóg przebacza nam nasze grzechy... I choć często sie od niego oddalamy, bluźnimy on nam przebacza... Bo jesteśmy Jego Dziećmi Bożymi... Tak my też powinniśmy przebaczać choć to często sprawia nam ból... I zgadzam się z tym co mówisz... : Wybaczam... bo to jest wielka moc a dla mnie to recepta na lepsze jutro!!!
I myśle ze też bede tą drogą podążać!
Naprawde wspaniała nota... Jest o czymś co ważne... w życiu... zreszta... zawsze tak wspaniale piszesz :*
Buźka :*

Anonimowy pisze...

przebaczam bo nie lubie i nie hcę się kłócić... wybaczam nawet najgorsze rzeczy czasem mam wątpliwości, ale wiem że jak wybaczę to będzie mi lżej... moze wróci to co było... ale najpierw ktos musi dac mi szansę żeby mu wybaczyć...
Buziaki ;**
Girlnh =*

Anonimowy pisze...

Warto przebaczac nawet wrogom. to daje siłe, pomaga. jest lzej na duszy. milosc rani a przebaczyc kochanej osobie jest czasem ciezko. ale warto!! co do wierszy..jeszcze nie teraz, chyba nie sa dobre wiec lepiej nie bede sie osmieszac;) a co do twojej drugiej prosby,to na imie mam Aneta;**
trzymaj sie Kochana i walcz z szaroscia w zyciu!!:*

Anonimowy pisze...

Przebaczenie...przebaczajmy, aby na nowo zaufać...,,i odpuść nam nasze winy, jako i my odpuszczamy naszym winowajcom"- slowa wypowiadane w codziennej modlitwie... i jak lżej robi się na serduchu gdy zapominam o złości, o krzywdzie wyrządzonej mi przez blizniego... bo przecież każdy popełnia błędy, każdy może stać się ofiarą swoich emocji...a co do walki, to każdy dzień jest w jakimś stopniu walką... czasem a moze i najczęściej walką ze samym sobą... i tylko od nas zależy czy przetrwamy...
Nie ma sytuacji bez wyjścia-,,gdy zamykają drzwi- Bóg otwiera okno"...
Tulę mocnio...