niedziela, 30 grudnia 2007

Sama nie wiem... Kim jestem...!!!


Niektórzy mówią na mnie zbuntowane dziecko!!!
Mówią, że gdybym nie była tak uparta wszystko było by prostsze...
Myślą, że jeżeli sie uśmiecham to jestem na maxa szczęśliwa.... a ja po prostu chcę dzielić sie uśmiechem... radością:)))))))... Jak mówi Sylwuś uśmiech to największy dar jaki możesz dać drugiemu człowiekowi... ma racje:) Ale jest jeszcze większy dar... dar miłości:***
Niektórzy widzą tylko moje wady....
Wiem... nie jestem ideałem:))))) ale co tam świat jest dla ludzi:*
Ale przykro jest gdy ktoś ocenia Cię nawet Cię nie znając... Dlaczego?
To tylko kilka moich refleksji....:))))))

Jestem prawdziwa.... bo są tacy którzy Mi ufają
Jestem silna... bo wiele trzeba wycierpieć
Jestem odważna... bo trzeba odważyć sie na wiele
Jestem pokorna:D... bo znam swoją słabość
Śmieję sie do rozpuku choć... łzy nie są Mi obce
Zazdroszczę choć zazdrości nienawidzę
Bujam w obłokach choć... nikła ze mnie romantyczka
Lubię czasem pobyć sama choć... cisza mnie przeraża
Otwarta... iii za bardzo ufna

BYWA, ŻE ŻYCIE MNIE PRZERASTA......

9 komentarzy:

ruska pisze...

Trzeba być tym kim się jest. "jestem jaka jestem i dla nikogo zmieniać się nie będę :)". A kiedyś usłyszałam od KOGOŚ;) 'NIE DAJ SIĘ ŻYCIU'. Tego życzę również Tobie :*.

Anonimowy pisze...

no właśnie. Nie daj się życiu. Wiesz skarbie, zawsze jest ktoś, komu coś w Tobie nie będzie odpowiadać. Zawsze będzie miał jakieś ale. Ale taki człowiek nie zna Miłości. Gdyby ją znał, kochałby Cię taką, jaka jesteś, niedoskonałą ale wspaniałą. I Twoim zadaniem jest pokazać takiemu człowiekowi miłość. Taką bezinteresowną. Nawet jeśli miało by to oznaczać dla Ciebie porażkę. Pamiętasz, jak kiedyś rozmawiałayśmy na ten temat? jak nie, to zajrzyj do archiwum :P Jesteś wspaniałą istotką, która ma w sobie wiele Miłości, dlatego się nią dzieli. I bardzo dobrze :* tak ma być. Nie zważaj na ludzi, którzy widzą same Twoje wady. Pokaż im, że można kochać bezinteresownie. To jest trudne, ale jak mawia Wujek, nie niemożliwe ;) Więc kochana, "spójrz przed siebie śmiało" a zobaczysz, że masz wokół siebie taką armię ludzi, którzy kochają Cię całym swoim serduchem:* a pośród nich sama Miłość pod postacią Boga :) rozdawaj uśmiech, uśmiech jest oznaką, że masz serce a nie kamień :) ale pamiętaj, że uśmiech powinien być sczzery. A kiedy nie masz ochoty sie uśmiechać, bo może właśnie "przerosło Cię życie", pamiętaj, że nie musisz nic robić na siłę. Łzy też są potrzebne. Ale po każdej burzy przychodzi słońce, któro wskarze Ci drogę :) szukaj słońca w drugim człowieku :) ja w Ciebie wierze i wiem, że jesteś silna dziewucha :* i ZAWSZE jestem do Twojej dyspozycji. Powtarzam się, ale Ty to wiesz :P:* uhhu, sie rozpisałam.... no tak, więc pamiętaj, że Cie kocham :*

Anonimowy pisze...

Oj kochana ty jesteś świetna:) kochana, wspaniała:) najlepsza:***I nigdy sie nie zmieniaj:) zawsze bądź sobą!!Ja Cię skarbie taką kocham:**:*:*:*:*:* Ja nie widzę kotku Twoich wad, bo ty ich nie masz:):):):):)Nioo uśmiech jest najpiękniejsza rzeczą jaką człowiek może dać człowiekowi!!A miłość jest najpiękniejsza:) masz racje skarbie:) tylko ona zdarza się bardzo rzadko:(Niewiele osób umie kochać:(:( niestety:)) Dziekuję za wszystko aniołku ,dziękuję że jesteś:):) koffam Cię jak siostrzyczkę:)I tak sie cieszę że Cię mam:):)Biziaczkiii:*:*:*:*:*:):)

Anonimowy pisze...

Kochana Tusiaa to swietnie ujeła jestes wspaniałą dziewczyna.. Nic dodac nic ujać :)) A jak ktos tego nie widzi to jest slepy :) juz ci to mówiłam... buziaczki :*:*:*

Anonimowy pisze...

Niektórzy mówią że gdyby nie wady ludzi to świat byłby idealny...
Ale co to za świat jesli każdy jest równy drugiemu i każdy jest taki sam... ma tylko same cechy pozytywne... Czy to naprawde byłoby tak wspaniale?
***********
Często jest tak jak mówiłas, że ludzie często oceniaja kogos wogóle go nie znajac... Poprostu z góry zakładają swoje poglady nawet nie próbując znaleźć w tej osobie co najważniejsze... czyli tego jaki ten ktos jest wewnątrz... jakie ma serce...
A ty uśmiechajać sie zawsze dzielisz sie usmiechem... Bo twój usmiech daje innym radość i wie, że jesli ty to potrafisz to on tez... Jesli sie usmiechniesz to słońce i ludzie promienieja :*:*

Anonimowy pisze...

Zgadzam się. Uśmiech to największy dar człowieka. Miłość teoretycznie jeszcze większy dar od uśmiechu. Zgadzam się w 100%. Ale w moim przypadku by nikt nie uwierzył. Wszyscy mówią, że miłość jest piękna, że bez miłości nie da się żyć. Niby prawda, ale dajmy taki przykład: Chłopak zauroczył sie w dziewczynie, zarywa do niej i nie daje jej bez siebie żyć. Potem przerywa. Ona w końcu zrozumiała, że czuje do niego to samo. On jej mówi że najlepiej sie nie znać. Dziwne prawda? No ale tak przeważnie jest, lub podobnie. Ale oczywiście są ludzie, którzy są ze sobą szczęśliwi, po wielu upadkach, ale są dalej ze sobą, świadczy to o nich, że na prawdę są w sobie zakochani. No tak ale o miłości nie będę cały czas pisać.
Na mnie ludzie też czasem mówią zbuntowane dziecko, ale szczerze to sie tym wcale nie przejmuje. No, pozdrawiam i czekam na kolejną notkę :*:*

Anonimowy pisze...

Ja napiszę tylko tyle-bądż sobą! Jest to trudne ale nie niemożliwe, chociaż w dzisiejszych czasach wydaje nam się, że ten ''wyczyn'' jest wykroczeniem poza własne siły. Jednak wiarę we własne możliwości przysłaniają nam media-reklamy głoszące, że nie musisz wychodzić z domu by mieć wszystko czego ci potrzeba, seriale pokazujace idealne życie. Nie dajmy się wciągnąć w ten 'wir zakłamania'.

Anonimowy pisze...

Kochana ideałó nie ma;/ Nie ma ani idealnej kobiety ani mężczyzny, tak jush jest. Bądź taka jaka jesteś;] Nie zmieniaj sie;] Ten sylwuś dobrze mówi. PAmiętaj ze w zyciu najbardziej liczy się przyjaźń. Przyjaciel zawsze cie wysłucha. Mozesz być przy nimbezpieczna i świetie sie bawic. Przyjaźń przeradza sie w miłość...:) Beż niej nie było by tego szczęścia, zrozumienia i wzajemnej troski o drugą osobę. To najlepsze co nas spotkało;] Kusiolki;*

Anonimowy pisze...

i kolejna super nota dla mnie twoj usmiech jest sliczny i dobrze ze umiesz bo nie wielu jest juz ludzi ktorzy potrafia tak pieknie sie smiac :) a co do wad to jest ich wiele i kazdy je ma