piątek, 21 grudnia 2007

Znajdz w sercu skarb...!


Oj coraz bliżej świąt!!!!
Na polu pobłyskują piękne światełka...
Ludzie próbują się uśmiechać.... być mili...
A co dzieje się w naszych sercach...?
Jest tam miejsce dla malutkiego Jezuska?
Jutro pójdę do spowiedzi więc moje serce będzie czyste...
Ale czy będzie biło z niego wystarczające ciepło abyś mógł tam zamieszkać...? Wierzę, że tak:):):):)
A ja wierzę, że odkryję w sercu SKARB...:):):):)


"Panie proszę spraw

aby życie mi nie było obojetne,

abym zawsze kochała to co piękne,

pozostawiła ciepły ślad na czyjejś ręce... "...

Serdecznie pozdrawiam....

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

W twoim seduchu, napewno zawsze znajdzie sie miejsce dla Jezuska ...
I nie tylko dla niego ... masz serce ciepłe... któro potrafi kochać ...
Ktośkto tego nie zuwazyłby nie jest ciebie wart :*:*

Anonimowy pisze...

Ty i nie znaleść miejsca w swoim serduszku to nie możliwe.... masz takie wielki, cieple serce.. zreszta sama wiesz ja nie musze ci tego mówic... pozdro :**

Anonimowy pisze...

hejka Słoonko:* Jush noqwa nocia:) FAJNIE!!! Obiecuje ze będew tu jak najczęściej wpadać

Anonimowy pisze...

w każdym ludzkim sercu jest miejsce dla Jezuska. Tylko nie wszyscy chcą Go przyjąć, a miejsce dla Niego zajmują innymi głupstwami. Życzę i Tobie i sobie aby w naszych serduszkach było miejsca dla Dzieciątka jak najwięcej :):*

Anonimowy pisze...

Oj kochana u Ciebie miejsce w serduszku na pewnoo się znajdzie:**Ty jesteś koffanaa i zawsze masz miejsce dla każdego w serduszkuu:) tak tak święta kochanaaa:) piękniee:** i świątecznyy humorekk:) gdyby tak mogło być calutkii rok:))ja kocham święta za wszystkoo:) za to że są:*za to że dzięki nim ja sie zmieniam:))piękna nocia kochana:)buziaczkii:))