niedziela, 13 stycznia 2008

Anioł... odpisał:**


Ojejku tyle się wydarzyło... dobrego i złego...
...... może nie będę tego opowiadać:))))
No więc ocenki wystawione... nie do końca jestem zadowolona...:(((( ... będzie lepiej...
Ferie... hmmm jakie plany? Jeszcze nie wiem!!! Ale na pewno chcę odwiedzić lodowisko:)))
A resztę pokaże czas... no i już nie długo zostanę ciotką.... Normalnie ciotka Agnieszka:))))))
Super!!!!!
Wszystko się na razie układa:))))))
Anioł odpisał na list w tym liście dał mi...siłę... uśmiech... iii nadzieję:))) Dziękuję...:******** I pozdrawiam Cię kochany serdecznie:P
No to chyba kończę bo muszę mykać do kościółka... Buziak:*

Dojść można wszędzie
Po cudzych śladach
i słowa jak błędy powtarzać
i za cudzym cieniem bez końca gonić
Rzucając swe myśli na wiatr
Mnie ta gonitwa
Nie bardzo martwi
Więc wole to innym zostawić

Tam gdzie nie ma już dróg
szlak przetrę swój do celu
tam gdzie nie ma już dróg
stanie mój drogowskaz
Możesz spotkać mnie tam
gdzie serce gra dla duszy
gdy cię zmyli trop
i zgubisz krok wtedy
serca cichych nut posłuchaj

Tam bez pośpiechu trafie do siebie
bo po co gdzie indziej iść - nie wiem
Ze sobą w zgodzie
Pierwsza jedyna
zdobędę swój ląd - wbije maszt!


Będę tam
gdzie nie był nikt
jeśli też odważysz się
znajdziesz sposób tak jak ja


PS. Tam gdzie nie ma dróg stanie mój drogowskaz.... Pozdrawiam... Buzka

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Siemka skarbie:** Bardzo się ciesze że anioł odpisał:** wiedziałam że Cię
nie zostawi:):) bo cię kocha:):)Tak jak i ja skarbie:):):):):)Widzisz kochanie anioły istnieją a ty jesteś jednym z nich:))Jak ci super słoneczko;P będziesz ciocią:) hehe:) tez bym tak chciała:**:):) Buziaczki kochanie:***

Anonimowy pisze...

No lodo to ja też chce odwiedzić ale podobno narazie nie jest zamknięte :(
SUPER jest mieć taką ciotke Agniesie jak ty ;):*
A i jeśli ci sie układa narazie to mam nadzieje, że nadal tak będzie... Bo lubie uśmiechnniętą Age :*:)

Anonimowy pisze...

Hej skatbie:) Ten anioł to był chociaz przystojny? Odpisał? Heh sukces!:) Jesteś strasznue ciekawą osóbką....wiesz? Lubie cie!:) Bardziooooo:):*:*:*:*
U mnie nowa nocia zrezztą napisałam na gygy:)
Pozdraffiam skarbulku:*

Anonimowy pisze...

Bardzo sie ciesze że ci się kochana układa.. Lubie patrzec jak jestes uśmiechnieta... i taka masz byc zawsze :** pochwale sie ja juz jestem ciocia ;p buziaczki :***

Anonimowy pisze...

No ja narazie jestem Wujek Kubuś wiec jest narazie ok. To sie tez ciesze ze sie ty cieszysz a ja na twoim miejscu byl zadowolony z ocen jakich ty masz... Tylko jak bedziesz na lodowisku to uwazaj zeby sie nie potluc. Pozdrowionka i caluski dla ciebie :*

Anonimowy pisze...

swietna noteczka cioci agniesiu;p tez lubie piosenki ewy farny ;p;p

Anonimowy pisze...

A ten anonim to kto:):):):) Pozdrawiam buzka

Anonimowy pisze...

Dianko skarbie ja nr gg zmieniłam:):):) ale już Ci wysłałam buziak