czwartek, 17 stycznia 2008

Od nich uczę się żyć!:****


Jak to dobrze mieć kogoś komuś się ufa... komu można się wygadać... wyżalić
Jak dobrze...
A ja dochodzę do tego, że mam takie osoby...
:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
Sylwuś... to ze na Tobie mogę polegać to więcej niż pewne:P(pozdrawiam)
Beatka... zawsze masz dla mnie stronę pozytywną
Kinia.... zawsze mnie pocieszy
Asiula... zawsze popłacze z mną
Dianka... zawsze powie coś co podniesie mnie na duchu
Kubuś... niesie pozytywną myśl
Madzia i Jowitka.... zawsze mnie rozśmieszą
Gosia... wiem, że mogę na Tobie polegać
Paulinka(usi)... zawsze masz dla mnie jakoś radę:P
Ada... dziękuję za wszystko
Izunia... za to że jesteś!!!
Marcinek... zawsze mnie pocieszy
Albert... jak to powiedziałeś " każdy jest aniołem ale nie po każdym to widać":*
Braciszku... na Tobie też jasne:D:D:D
Monika N... za to że jesteś:P
Tatuś... za Twój uśmiech, który daje pozytywną myśl...
Mamuś... za wszystko...
Przepraszam jak o kimś zapomniałam... na pewno noszę Go w serduszku... Buziaczki
Aaaaaaaaa i jeszcze x.Mirkowi, za to, że uczy mnie "pokory" i pokazuje drugą stronę problemu..:) ale On i tak tu nie zaglądnie:P
Ale pozdrawiam.... WSZYSTKICH


12 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Kochana to ty mnie zawsze pocieszasz :) ja ci dziekuje za wszystko dobrze miec kogos takiego jak przyjaciela :* ciumek :*:*

Anonimowy pisze...

Aguś fajnie, ze mnie wymienilas ale nie musialas...
Naprawde mnie zaskoczylas... :)
Ciesze sie ze masz az tyle osob na ktorych mozesz liczyc, uwazaj zeby je nie stracic tak jak w moim przypadku... Na mnie zawsze mozesz polegac nawet w nocy o polnocy :)
Buziaczek :* Pa

Anonimowy pisze...

Tu jeszcze raz ja :)
Zaapomnialem napisac zebys sie nie uczyla zyc ode mnie ...............

Anonimowy pisze...

Dziekuje ci aguś za to, że tu mnie wymieniłaś i za te słowa w których ukazane jest twoje zdanie na mój temat.
I zawsze kiedy będe ci potrzebna mozesz na mnie liczyc... 4EVER

Masz prawdziwe szczęscie mając tylu wiernych przyjaciół...
Przyjaźń trzeba szanować...
I wiem ze ty to potrafisz... !!!
Pamietaj ! na mnie mozesz zawsze liczyc...

Anonimowy pisze...

Nie dziękujcie za to, że was wymieniłam... bo ja napisałam tylko to co mam w sercu!!!:) Pozdrawiam buziak

Anonimowy pisze...

Kochana dziękuje bardzio:*):) za wszystko:) za to że o mnie pamiętasz:) jesteś:** dziękuje że Bóg postawił Cię na mojej drodze:)Skarbie ty jesteś wspaniała:)Tak bardzo sie ciesze ze jest az tyle osób na których możesz polegać:) Taka jest prawda skarbie wszyscy Cię kochają:)Buziaczki aniołku:**

Anonimowy pisze...

Ojć dziekuje;) Mam nadzieję za dalej tak cie będe skutecznie pocieszac i stawiać na nogi;) U mnie nowa nocia zrsztą napisałam ci na gygy;) Oj...dobrze mieć przyjaciół kotuś;* Buziaczki;*;*;*

Anonimowy pisze...

dziekuje za pozytywna notke:) u ciebie bardzo cieplutko i sympatycznie na blogu, na pewno bede wpadac czesciej! pozdrowionka 3m sie:)

Anonimowy pisze...

pewnie ze mozesz! tez Cie dodam, zebym łatwiej mogła tu trafic;) pozdrawiam!:*

Anonimowy pisze...

Jak tu miło i tak strasznie pozytywnie! Super :) Tak trzymać! Postaram się wpadać częściej i zapraszam do mnie ;)
(www.szukajac-milosci.blog.pl)

Anonimowy pisze...

"oj jak mi milo..... az tak na serduchu cieplo sie zrobilo.... oj dawno zesmy nie gadaly.... ja ci tez dziekuje.... za wszystko ;*

Anonimowy pisze...

dziekuje aniolku ze o mnie nie zapomnialas ;p