poniedziałek, 14 stycznia 2008

Życie to labirynt...!!!

Rozmawiając dzisiaj przez tel z ***** doszłam do wniosku, że powinnam czerpać z życia to wszystko co mi daje!! Bo życie jest krótkie a większość chwil przecieka mi przez palce...
... że gubię się w życiu....
...że za chwilę obudzę się z jedną nogą w trumnie!...
.... i co dalej???...
Czy dostanę sie do upragnionej szkoły?
Czy zdam maturę?
Czy pójdę na wymarzone studia?
Czy jeszcze pokocham aż tak mocno???
... Życie jest chyba nieustanną wędrówką... przez labirynt:((
Ale trzeba żyć!!!! Niewolno się poddać!!!!
NIE nie nie nie nie nie nie....!!!
Boję się w życiu takiej chwili może nawet ułamka sekundy, że wszystkie moje złe uczynki przelecą mi po miedzy oczami... że będę żałować.....
Boję sie, że nie będę wiedziała kto jest mi przeznaczony...kogo kocham...:(((
A co się dzieje teraz w terazniejszości...
Mam zakaz wychodzenie wieczorami z domu... po ostatniej bójce która była w Kramarzówce...
No iii dlatego jestem teraz w domciu:)))))
Ale i tak cieszę się życiem:):):):):)


Oddaj tchnienie życia
Znajdź nadzieje
Poczuj się jak młody ptak
Który uczy się latać
Upadek nie oznacza śmierci

Lecz kolejną próbę
Na którą musisz się zdać
Nie przekreślaj wszystkiego
Nie w tym sens życia tkwi
Ale w realizacji marzeń

Dążeniu do celu.
Człowiek pełen optymizmu
Cieszyć będzie się

Na łożu śmierci powie:
„Wiem że tak właśnie miało być”
iii
i zaśnie z uśmiechem na twarzy, z wiarą w sercu..



PS. Buziaki..




9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Czas... przed nim nie ma ucieczki.. Czasem jedena sekunda decyduje o naszej przyszłocic.. ale jaka ona bedzie to juz pokaze czas...przepraszam ze moje słowa jak zawsze sa bez sensu:(.. Buziaczki:**

Anonimowy pisze...

oj agus to ty sie bilas czy ktos inny ;p

Anonimowy pisze...

Siemka skarbie... masz rację kochanie życie tak szybkoo mija!!Zbyt szybko... nie mammy czasu na nic!!ale musimy się nim cieszyć:) i żyć jak najlepiej:) i tak aby w ostatniej godzinie nic nie żałować:)):P ojj kotkuu tobie na pewno wszystko sie w życiuu uda:** zasłughujesz na tooo i to bardzoo aniołkuu:)Buziaczkii skarbie:**

Anonimowy pisze...

Anonimowy:):):):) nie nie ja:P:P:P:P:P ale ja byłam na tej zabawie po której ONI się bili... heheh:):):):):):):):) Ale nie ja Buziak

Anonimowy pisze...

Kochanie zdadzam się z Tobą w 100%, bo z życia trzeba brać to co najlepsze. Jest wile chwil którymi możemy się załamać, ale po co? To nam nic nie da, a tylko stracimy być moze cenne minuty szczęścia:)

Anonimowy pisze...

Tak... Całkowicie sie z toba zgadzam. Życie to labirynt. Często możemy sie w nim zagubić, i nie możemy znaleźć wyjścia... Ale musimy szukać jakis wskazówek. Może znajdziemy kogos, kto moze nam pomóc? Wszystko może sie stać... I choc często sie poddajemy, nie mamy juz siły, musimy iśc dalej... Musimy iść dalej przez życie...
I też boje się : że wszystkie moje złe uczynki przelecą mi po miedzy oczami... że będę żałować.....
Pewna dziewczyna napisała, ze miłośc sama zapuka do twych drzwi ... :* :)
A ty zasługujesz na nia, zasługujesz na wszystko oczym marzysz ... :*

Anonimowy pisze...

Ale z Ciebie laska... może się poznamy?

Anonimowy pisze...

Nikt nigdy nie wiedzial, nie wie i nie bedzie wiedzial co nam przeznaczenie przyszykowalo na przyszkosc. Wkazdej chwili ono sie zmienia gdy wybieramy jakas decyzje... Te decyzje trzeba przemyslec dobrze bo nie mozemy cofnac czas.... Przepraszam cie za wszystko szczerze mysle ze wybaczysz...

Anonimowy pisze...

Kubusiu skarbie moj ale ja sie za nic nie gniewam... buziak