środa, 30 stycznia 2008

Smutek przeplatany radością..:(


Dzień jak co dzień...ciężki... męczący... ale także szczęśliwy bo dowiedziałam się, że jestem ciotką
(w końcu)...:P:P
Dziękuję Ci Boże!!!:*********
Tyle się w moim życiu dzieje a ja nie wiem jak spowolnić tą "bieganinę"..
gubię się...
Przeczytałam ostatnio słowa które zapadły mi w pamięć
"Bo cała mądrość życia to umieć czekać i mieć nadzieję"
Staram sie te słowa wpleść w moje życie... No ale jest mi trudno... łapać tak ulotną nadzieję...
... Dzień jak co dzień....

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

O nadzieji jak pamietasz wypowiadziałam sie w notce na moim blogu... Ale zgadzam sie jak zawsze... Trudno jest złapać nadzieje która tak szybko sie ulatnia... A słowa:"Bo cała mądrość życia to umieć czekać i mieć nadzieję" są niezwykle prawdziwe i pomagajace...

A ze tego wzgledu ze jestes ciocia gratuluje ci po raz kolejny :*
To szczęscie miec taką ciocie :)
Buziaki :*

Anonimowy pisze...

Kotku serdecznie ci gratuluję:*:**:)będziesz najlepszą i najpiękniejszą ciocią:*:* oj jak ja ci zazdroszczę kotku:) też bym tak chciała:):) oj kochanie nie martw się:):) wszystko będzie dobrze:) bo sa na świecie osoby, które bardzo cię kochają:) nie chcą i nie pozwolą abyś była smutna:):) bo bardzo cie kochają:*:*:*:)jedną z nich jestem ja kotkuu:)Tak kochanie trzeba czekać:):) i to czekanie się opłaca:):) kotku przeminą wszystkie złe chwile:) i słoneczko znów zaswieci:** a wraz z nim przyjdzie szczęście:) na które tak bardzo zasłużyłaś:*:* kocham cię kochanie bardzo bardzo mocnoo:):) buziaczkiii:):)

Anonimowy pisze...

No to moje gratulacje;) taaak ta gonitwa mnie tez przerasta. Czlowiek chcialby sie zatrzymac i zlapac oddech, ale tak sie nie da... trzeba brnac dalej w te zycie:( Ale nie wolno sie poddawac;) pozdrawiam Tass

Anonimowy pisze...

hm.. co by tu napisac.. Moje gratulacjie CIOCIU :** Bedziesz cudowno ciocia, tez bym chciała miec taka jak ty hehe :**

Anonimowy pisze...

Droga Agniesiu!!!
Po pierwsze-gratuluje Ci ze zostałaś ciocia o godzinie 1:00 w nocy :)
Po drugie-gdy wszystko ginie pozostaje tylko nadzieja. Dzięki jej żyjemy w trudnych sytuacjach, bo tylko ona zostaje....

Cium pa :*